Nikolay Ge “Qolqofa” əsəri
Formasına görə novatorvə daha çox dərin məzmunlu rəsimlərdən
biri də “Qolqofa”dır. Şəkil evangeliya
mövzularından olan “Çarmıxa çəkmə” səhnəsinin işlənmiş variantlarından biridir,
hansı ki, rəssam ömrünün axırlarında işləmişdir. Ge evangeliya sujetlərinin kanonlarına uymayan
ənənələrini davam etdirir. Əsərdə xaç təsvir olunmayıb, ancaq legionerin əli
işarə edir. Qolqofanın ancaq yamacı gösterilib. Rəssamın sərbəst, eskiz
manerası hökm sürür. İfadəlilik – rəssamın əsas hədəfidir.
Tamamlanmamış “Qolqofa” əsərinin mərkəzində İsa və
iki quldur var. Tanrının oğlu ümidsiz vəziyyətdə gözləriniəlləri ilə bağlayıb,
başını arxaya əyib. Ondan solda islah edilməz quldur əlləri bağlı, dəhşətdən
gözləri geniş açılmış, ağzı yarıaçıq vəziyyətdə, sağda cavan peşman olmuş oğru,
kədərli, çevrilmiş şəkildə təsvir olunub. Tablodakı bütün fiqurlar hərəkətsizdir.
Iri mazoklarla İsanın bənövşəyi paltarı,
tünd sarı rəngdə peşman olmuş oğrunun, Qolqofanın zirvəsi ağ yastı və göy kölgə
əks olunmuşdur.
Geni tez-tez qınayırdılar ki, o, formaya
etinasızlıq göstərib: rənglərin, işığın və kölgənin kontrsatından sui-istifadə
edib. Ola bilər ki, bu yeni formanın axtarışı idi, ehtirası əks etdirmək idi,
hansı ki, rəssam gətirmişdi: “Mən onların beynini İsanın əzabları ilə
sarsıtıram...Mən onları rəhmə gətirməkdənsə ağlamağa məcbur edirəm...” Elə bu
ideya hansı ki, Geni ilhamlandırıb dini deyil ,əxlaqi idi. Benuanın sözlərinə
görə “O, İsanı tezliklə insan əxlaqının, axmaq insanların əli ilə ölənlərin təbliğatçısı
və insanlara necə əzab çəkmək və ölməyin nümunəsini göstərən, ən sonda peyğəmbər
və Allah kimi görürdü”.
Ömrünün sonunacan Nikolay Geni incəsənətin köməyilə
insanların gözünün açılacağı və dünyanın düzələcəyi ümidi ilhamlandırıb.
Комментариев нет:
Отправить комментарий